pátek 25. června 2010

zmatky, postřehy a vůbec život.A někde mezitím KGB...

Miláčci,
moc Vám toho dlužím, já vím.Seběhlo příliš mnoho věcí dohromady.Především se mi vyskytly nějaké zdravotní problémy, normálně se tím nechlubím, ale bloklá záda jsou docela protivná a když konečně najdete zubaře, který je ochoten Vás vzít a na uvítanou Vám vyrve tři zuby na jedno sezení...No bylo to potřeba, ale rekonvalescence trvala trochu déle, byl tam nějaký zánět, do toho jsme hráli, belhal jsem se do práce a tak.No a tím se to nahromadilo, já jsem to pořád odkládal, až moje žena rozhodla, že by byla škoda toho nechat a že mám pokračovat.Ona tu teď není, tak to nemůže číst, ale jsem za to rád, mě by se po Vás stýskalo.Když prohlížím fotky fanoušků( nynek ), po některých by se mi stýskalo zejména:-).
Tak tedy:rozloučili jsme se po Mírovu a já slíbil sportovní okénko.To bylo tak:Měli jsme zkoušku - já, malá Alča, Janča a Peťa.A jako na potvoru jsme hráli s Kanadou.Jak to udělat? Mně to hodně zajímalo, ale co ostatní.A ejhle!Z kapelníka se vyloupl velký nadšenec pro národní tým, takže:Holky zkoušely v ložnici a my jsme jedním očkem v obyváku sledovali hokej a probírali manažerské a jiné verbální záležitosti.No a mezi třetinami jsme hráli všichni.Dobrý, ne?:-).
Květen i červen byly co de týče termínů docela náročné.Ale mé milé Cargo, když už si to volno beru, tak na Tebe při hraní aspoň myslím.V sobotu 22.května to byla Bambiriáda v Zábřeze, kde jsme přes průtrž mračen roztančili zmoklé diváky, hlavně ty mladší.Shady Grove už je kontinuální součástí repertoáru, Maměnka se usazuje a to na Vás ještě nějaké věci čekají přátelé.Jedeme dál.Konec května, palba ve Stránském a v sobotu festival v Opavě.Porvé v květnu jsme hráli za hezkého počasí a užívali jsme si to my i dav.Pohled na silnici č.11, po které se přesunoval KGB pěti automobily, byl skutečně impozantní.Přátelé, která kapela na to má - cestovat s fan klubem, dětmi, hlídáním, partnery a spoluhráči v jedné, či více osobách?Co se hraní týče, hráli jsme před hlavní hvězdou festivalu, kterou byl Žalman a spol. a zejména Tymián byl velmi půvabný.Po celou dobu našeho hraní se na nás muzikanti od Žalmana chodili koukat, co že to proboha je?No KGB, ne?To bylo velmi pohodové hraní.
A jsme v červnu.Počasí se konečně umoudřilo, zánět pomalu ustupoval, záda ještě trochu zlobila, ale jeli jsme na víkend opět na Opavsko.Tady je o nás docela zájem.V pátek Raduň, v sobotu doprovod pro výuku skotských tanců našim starým známým The Kilts v Háji ve Slezsku. Přespat u Alči v Opavě. Ale popořadě.V Raduni to Peťa pojal jako předoslavu svých narozenin(mimochodem, taky mu ty kulatiny nevěříte? ), lidi se rozhýbali, ale ještě to bude chtít organizačně promakat.Jinak z pohledu Ticháčků úžasně pozitivní ve vztahu k Veunce, miláčkové, to se hned lépe hraje, když je o Váš poklad postaráno s takovýmhle luxusem - DÍKY!!!!Předali jsme šéfovi dar a s uspokojením sledovali dojetí v jeho tváři.Máme se rádi,to je fajn:-).
Přejeli jsme kousek do Kylešovic k Alče, kde jsme si odpočinuli, strávili krásnou prohřátou sobotu, byli se projít s princeznou a vyrazili do háje.Tedy, do Háje.Tam už čekal krásný sál, Graham a spol.a nakonec plný dům.Nebylo to špatné hraní, nebyli jsme tu za hlavní hvězdy, dělali jsme křoví, ale špicová žebra, salámochlebový dort, který dostal Peťa od personálu v Raduni.Jen pro Verunku tam nebylo moc zázemí, ještě že bylo teplo, ale opět, do příště to budem muset vykoumat.Cesta domů dlouhá, ale bez ztráty květinky.To nám to jde, co?
Další červnový víkend je tu!V pátek Country večer v téměř rodném Sudkově.Užívali jsme si s Alčou, že to máme přes ulici a že tudíž můžem malinko do volátka.Trošku jsme se báli o účast, protože ve vedlejší vesnici koncertoval Hradišťan, ale místní ukázali charakter, díky drahoušci!Někteří prý přišli přímo na nás.Krásný vlahý večer s keltskými melodiemi s úžasným zázemím pro všechny.Mě se to líbilo, ale já nejsem objektivní:-)
V sobotu Klimkovice - kytarobití, letos bez soutěže, jen jako přehlídka.Dlouhá cesta, ale v pohodě, malá je zlatá cestovatelka, krásný přírodní areál, jen nevím, byly to Klimkovice nebo Komárov?Hráli jsme, jako v poslední době každou sobotu, bez Peťky( pane vedoucí, to už je důtka s výstrahou ).Obsazení skutečně velmi kvalitní, před námi hrála dvojice mladých kluků písničky Simana a Garfunkela, úžasně, vracel jsem se v čase, broukal si svoji oblíbenou paní Robinsonovou, ale zároveň to byla pro nás výzva:Dostanem lidi na svoji stranu po taovéhle pecce?
JO!!!Rozbalili jsme svoji osvětu a hrnuli to před sebou celou doby.I holky z Kanafasu( taneční skupina ), si na naši muziku skočily.Bylo to fakt moc pěkné a pro nás výborná generálka před Keltskými slavnostmi.
Zato návrat.Galové se prý bojí jedině toho, že jim spadne nebe na hlavu.Nám se to stalo.Cestou v průtrži mračen jsme měli kolektivně sedínku staženou, kromě Verunky, ta chrupala a když jsme z toho marastu vyjeli, začal nám blikat benzin.Našli jsme pumpu, dolili, dojeli domů a padli.Teda kromě Verunky...
Přátelé, byl to fofr, ale víte vše podstatné.Před námi jsou Keltské slavnosti letního slunovratu a to si nechám na samostatné psaní.Věřte, že to bude dřív než za měsíc:-)a věřte, že je o čem psát...
Takže - mám Vás rád a jsem rád, že jsme zas na jedné lodi.Všem veliké pozdravení a AHÓÓÓJ!!!

Váš(téměř)rodinný psavec:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.