čtvrtek 19. srpna 2010

Jak jsme rýžovali v Cukmantlu

Naši milí i Vy, co nás nemusíte a klikli jste sem v rámci masochistických hrátek,
já jsem psal, že se ozvu až po Šumperku, ale je to fofr, zbylo mi trochu času, tak plodím ( referát ).Navíc mám ze včerejška moc dobré pocity, tak chci, abyste to dostali ještě teplé.
Samozřejmě jsme tušili, že když je Mistrovství světa v čemkoliv, je to událost a má to úroveň.Ale Mistrovství světa v rýžování zlata jsme si fakt představit nedokázali.Nicméně fakt, že o akci informovala celostátní média nám působil lehkou nevolnost okolo pupíku.Na druhou stranu byla to výzva možnost si zahrát se silnou a dobře fungující organizací v zádech.
Babička opět nastoupila a my s Alenkou a nástroji jsme vyrazili přes Červenohorské sedlo směr Zlaté Hory.Do města samého jsme ani nedojeli, celá akce, včetně kulturního vyžití se koná ve zlatokopeckém táboře cca 2 km od města.Pořadatelé nás navedli až pod pódium, my jsme vystoupili a nestačili se divit.Mraky lidí ( mraky na nebi se naštěstí rozestoupily ),vše výborně běželo, na poměrně malém prostoru spousta atrakcí, ty kulinářské nevyjímaje.Moje paní jen tiše sténala, neboť s ní opět po čase nemluvil dávno vyjmutý žlučník, ale já jsem si dal stejk, mňam!Ale zpět k vážným věcem.Věděli o nás, i na plakátech jsme byli, takže vzhůru na pódium.I to bylo velmi pěkné - spousta místa, zvukaři pěkně kmitali a protože dojel i zbytek našeho cirkusu, nic nebránilo tomu, abychom začali pracovat.Zvuk se povedl, něco málo jsme pozkoušeli a malý amfiteátr se pomalu začal zaplňovat.Slunko zapadalo a velmi dobrý moderátor odstartoval program, v němž to nejlepší přišlo hned na začátku - vystoupení KGB:-).Vystoupení nám docela sedlo, mě se pěkně mluvilo, hudebnách kiksů bylo pomálu a my jsme si kromě jiného mohli ověřit, jak jsme na tom těsně před Šumperkem.Není to špatné, ale je potřeba to dotáhnout...
Byl to pěkný koncert.Opět se jen potvrdilo, že jsme schopni utáhnout standartní koncert, že ten repertoár máme a až zapojíme věci, které teď zkoušíme, zas to bude o kus dál.Tak z toho mám děti takový dobrý pocit a doufám, že mi vydrží až do neděle.Na konci jsme přidávali a po vystoupení za námi i pár lidí, že se jim to opravdu líbilo.Tož díky:-)
No a teď už opravdu zdravím, loučím se, držte nám palce, my si je taky budem držet, ať se nám to všechno povede alespoň dobře ( NEBO I LÍP!! ).

Tom Ticháček očekávající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.